Arti_r1, ok 7:15 stało tam kilka straży, karetek, policja...
[O2] Filtr cząstek stałych DPF
Zwiń
X
-
[O2] Filtr cząstek stałych DPF
Witam kolegów!!
Zapaliła się na pomarańczowo kontrolka DPF i silnika wiem tylko tyle że filtr najwidoczniej się zapycha...
Prosiłbym forumowiczów o sprawdzone metody usunięcia owej przypadłościByła Octavia I 1.9 TDi 2004 kombi 137 Km 315 Nm
Była Octavia II 2.0 Rs Tdi 2008 kombi 170/?? 350/??
...
A jest Octavia II FL 1.6 TDI 4x4 2010r. "Stara miłość nie rdzewieje" ... i jak to mówią "śpiesz się powoli"
-
-
tu masz opis procedury wypalania http://forum.vw-passat.pl/archive/in...p/t-55260.htmldiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Ok filtr wygląda na dopalony/wyczyszczony....pojawiło się inne dziadostwo mianowicie ....przy gwałtownym wciśnięciu gazu słychać buczenio/świst ( obstawiam że turbo) vcds nie pokazał błędu....auto jedzie doładowuje ale buczo/śwista ......
Koledzy proszę o pomoc dziś wesele brata a auto zaczyna buczo/świstaćByła Octavia I 1.9 TDi 2004 kombi 137 Km 315 Nm
Była Octavia II 2.0 Rs Tdi 2008 kombi 170/?? 350/??
...
A jest Octavia II FL 1.6 TDI 4x4 2010r. "Stara miłość nie rdzewieje" ... i jak to mówią "śpiesz się powoli"
Komentarz
-
-
koddi, nawet jesli to turbina to raczej malo prawdopodobne żeby akurat dziś ci padła
podjedź do mechanika niech posłucha, ale dopuki nie ma notlaufów to ja bym sie nie przejmowal
no i w razie czego mam na zbyciu taka turbinkę jaką ty masz w aucie :diabelski_usmiechprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Dziwnie to wyglada bo pod vcsd filt wypalony jest w 9% ale szybko doszlo do 36% i wten czas postanowilem wypalic go jeszcze raz. Po drugim razie tak jak by turbo dostalo momentalnie kopa auto lecialo do autobanie jak rakieta i wlasnie wtedy uslyszalem buczenio/swist sprawdzilem vcsd kody bledow i jak i przed wypalaniem to i po nim wyskakiwaly bledy 01137 g450 czujnik....wyczytalem ze to czujinki z przed filtra dpf jak i za nim.
Spotkalem sie z opinia ze to objawy "ugotowanej" turbiny
Co wy o tym sadzi ie bo auto do tego czasu nie objawialo sie jakimikolwiek objawiami wskazujacymi na zapchany dpf czy wade turbo.....dodam tylko ze auto na traaie przy dosc dynamicznej jezdzie palilo w oklicy 7.6l i od tankowania do tankowania zjadalo odrobine oleju......spotkalem sie z opina ze to wina dpf'u w kazdym badz razie po bledach i wrzypadku zatkqnego dpf spalanie spadlo do 5.5.6 l
W tej chili zastanawiam sie nad kupnem turbo i wycinka dpf oraz usunieciu z niego filtra po czym ponowne wlozenie go na swoje miejsce
[ Dodano: Pon 09 Maj, 11 00:16 ]
Dziwnie to wyglada bo pod vcsd filt wypalony jest w 9% ale szybko doszlo do 36% i wten czas postanowilem wypalic go jeszcze raz. Po drugim razie tak jak by turbo dostalo momentalnie kopa auto lecialo do autobanie jak rakieta i wlasnie wtedy uslyszalem buczenio/swist sprawdzilem vcsd kody bledow i jak i przed wypalaniem to i po nim wyskakiwaly bledy 01137 g450 czujnik....wyczytalem ze to czujinki z przed filtra dpf jak i za nim.
Spotkalem sie z opinia ze to objawy "ugotowanej" turbiny
Co wy o tym sadzi ie bo auto do tego czasu nie objawialo sie jakimikolwiek objawiami wskazujacymi na zapchany dpf czy wade turbo.....dodam tylko ze auto na traaie przy dosc dynamicznej jezdzie palilo w oklicy 7.6l i od tankowania do tankowania zjadalo odrobine oleju......spotkalem sie z opina ze to wina dpf'u w kazdym badz razie po bledach i wrzypadku zatkqnego dpf spalanie spadlo do 5.5.6 l
W tej chili zastanawiam sie nad kupnem turbo i wycinka dpf oraz usunieciu z niego filtra po czym ponowne wlozenie go na swoje miejsceByła Octavia I 1.9 TDi 2004 kombi 137 Km 315 Nm
Była Octavia II 2.0 Rs Tdi 2008 kombi 170/?? 350/??
...
A jest Octavia II FL 1.6 TDI 4x4 2010r. "Stara miłość nie rdzewieje" ... i jak to mówią "śpiesz się powoli"
Komentarz
-
-
tu masz linka zpodobnym problemem moze to cos ci pomoze http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=228584diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
koledzy ma ktoś z was doświadczenia związane z zachowaniem auta po usunięciu filtra DPF i nowym programie???Była Octavia I 1.9 TDi 2004 kombi 137 Km 315 Nm
Była Octavia II 2.0 Rs Tdi 2008 kombi 170/?? 350/??
...
A jest Octavia II FL 1.6 TDI 4x4 2010r. "Stara miłość nie rdzewieje" ... i jak to mówią "śpiesz się powoli"
Komentarz
-
-
Tak, czytam jak chcecie psuc te nowe auta...
Jak UE bedzie tak szalec jak teraz, to za rok/dwa na przegladach zaczna naprawde sprawdzac czy ten DPF jest i czy dziala, co za tym idzie, czy auto dalej spelnia EURO5 i wtedy moze zaczac sie problem :twisted:
W aucie gdzie jest tylko program, to dla mnie bez sensu wywalac DPF, co innego jak ktos idzie w grube mody
Komentarz
-
-
w moim przypadku dpf i wypalanie filtra rozwaliło turbinę więc nawet się więcej nie zastanawiałem co z nim zrobić :evil:
teraz pozostało uzbierać górkę pieniędzy i od spawacza do tunera zrobić sobie wycieczkęByła Octavia I 1.9 TDi 2004 kombi 137 Km 315 Nm
Była Octavia II 2.0 Rs Tdi 2008 kombi 170/?? 350/??
...
A jest Octavia II FL 1.6 TDI 4x4 2010r. "Stara miłość nie rdzewieje" ... i jak to mówią "śpiesz się powoli"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftJak UE bedzie tak szalec jak teraz, to za rok/dwa na przegladach zaczna naprawde sprawdzac czy ten DPF jest i czy dziala, co za tym idzie, czy auto dalej spelnia EURO5 i wtedy moze zaczac sie problem :twisted:
Zamieszczone przez MaicroftW aucie gdzie jest tylko program, to dla mnie bez sensu wywalac DPF, co innego jak ktos idzie w grube modyWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
po 740 km poziom oliwy został ten sam....
autko spaliło o 1l mniej na poziomie 6.4 L/100km co prawda obroty na wysokości oko 3000 i prędkość +/- 110/140Była Octavia I 1.9 TDi 2004 kombi 137 Km 315 Nm
Była Octavia II 2.0 Rs Tdi 2008 kombi 170/?? 350/??
...
A jest Octavia II FL 1.6 TDI 4x4 2010r. "Stara miłość nie rdzewieje" ... i jak to mówią "śpiesz się powoli"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gradekPróba wypalenia nic nie dałaprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
bartb, Sprawdź sobie wlepkę w książce serwisowej, lub na we wnęce koła zapasowego.
Drugi kod od lewej strony w ostatnim rzędzie to informacja o DPF
0GG - nie ma filtra
7GG - jest filtr
Jeden z kolegów pisał też , że jak rura kończy ci się prosto to jest filtr , a jak się zakrzywia do dołu to nie ma. Fajne, chociaż nie jestem tego pewien.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djtomi2bartb, Sprawdź sobie wlepkę w książce serwisowej, lub na we wnęce koła zapasowego.
Drugi kod od lewej strony w ostatnim rzędzie to informacja o DPF
0GG - nie ma filtra
7GG - jest filtr
Jeden z kolegów pisał też , że jak rura kończy ci się prosto to jest filtr , a jak się zakrzywia do dołu to nie ma. Fajne, chociaż nie jestem tego pewien.
dziękuje za pomoc
Komentarz
-
Komentarz